Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Machiavelli
|
Geplaatst: 01-06-2008 01:51:02 Onderwerp: |
|
|
|
Op dit moment ben ik niet helemal volkomen en absoluut nuchter meer, heb enig bier en whiskey op en laat weer eens zien waarom ik geen alcohol moet drinken. Dat is dus omdat ik er niet helemaal tegen bestand ben. Dat is een genetisch bepaalde zwakheid en geezins mij aan te rekenen. |
|
Terug naar boven |
|
|
legolas
|
Geplaatst: 02-06-2008 00:29:03 Onderwerp: |
|
|
|
Is het je ook niet aan te rekenen dat je dan alsnog alcohol drinkt?
Daarnaast post ik in dit topic omdat een avondje bier drinken met giechelende pubermeisjes best grappig is. _________________ Roze baby-olifantjes |
|
Terug naar boven |
|
|
Gershwin
|
Geplaatst: 02-06-2008 10:32:46 Onderwerp: |
|
|
|
Hehe, wat waren de consequenties? _________________ Allah is deaudt en Mohammed is een proleet |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurt
Geregistreerd op: 29 Mei 2008 Berichten: 75 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: 02-06-2008 11:16:54 Onderwerp: |
|
|
|
N**K*N!
Da's pas een consequentie! _________________ "L'enfer, c'est les autres." |
|
Terug naar boven |
|
|
CaptainCaveman
|
Geplaatst: 02-06-2008 13:39:08 Onderwerp: |
|
|
|
Kurt schreef: |
CaptainCaveman schreef: |
Ik geniet momenteel van de snelheid waarmee het RW achteruit gaat.
not* |
Dat vind ik nu typisch iets om wél gigantisch van te genieten. Refoweb is een kutforum, dat is het altijd geweest. Het enige interessante aan Refoweb was een aantal toffe mensen, en die mensen verdwijnen, althans: Legolas, Johanne is er bijna niet meer, ik zie Tineke veel minder posten, ik ben er niet meer, HJ (Aragorn) is er af en toe even met een nieuwe nick waarmee hij direct weer geband wordt omdat hij een Chinees IP-adres gebruikte, les_autres is weg, Joepie en Mariamagdalena zijn weg :'(, princess is er niet meer, die goede oude tijd is 'forever gone' motherfuckers! |
Nu heb ik die mensen allemaal niet meer meegemaakt, maar vanuit dat opzicht heb je een punt. _________________ Terror Henkie! |
|
Terug naar boven |
|
|
Machiavelli
|
Geplaatst: 02-06-2008 13:42:43 Onderwerp: |
|
|
|
Dat vind ik nu typisch iets om wél gigantisch van te genieten. Refoweb is een kutforum, dat is het altijd geweest. Het enige interessante aan Refoweb was een aantal toffe mensen, en die mensen verdwijnen, althans: Legolas, Johanne is er bijna niet meer, ik zie Tineke veel minder posten, ik ben er niet meer, HJ (Aragorn) is er af en toe even met een nieuwe nick waarmee hij direct weer geband wordt omdat hij een Chinees IP-adres gebruikte, les_autres is weg, Joepie en Mariamagdalena zijn weg :'(, princess is er niet meer, die goede oude tijd is 'forever gone' motherfuckers! |
Booh f- bah hoo.
Dit soort verhalen kan ik horen van de oude garde op fok.nl, scholieren.com, SA en elk ander forum dat langer dan een jaar bestaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurt
|
Geplaatst: 02-06-2008 14:55:54 Onderwerp: |
|
|
|
Het gaat erom dat Refoweb zélf een heel deel van de trouwe bezoekers tegen zich in het harnas jaagt óf zelf wegstuurt. Dat is nogal een verschil met diverse andere fora waar een groot verloop is en waar oude leden dan roepen dat het vroeger allemaal beter was. _________________ "L'enfer, c'est les autres." |
|
Terug naar boven |
|
|
Machiavelli
|
Geplaatst: 02-06-2008 15:25:24 Onderwerp: |
|
|
|
Het gaat erom dat Refoweb zélf een heel deel van de trouwe bezoekers tegen zich in het harnas jaagt óf zelf wegstuurt. Dat is nogal een verschil met diverse andere fora waar een groot verloop is en waar oude leden dan roepen dat het vroeger allemaal beter was. |
Oke, heb je inderdaad een punt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurt
|
Geplaatst: 02-06-2008 15:25:59 Onderwerp: |
|
|
|
Dat doet me deugd!
We kunnen natuurlijk ook henkie ontvoeren en Refoweb kapen... _________________ "L'enfer, c'est les autres." |
|
Terug naar boven |
|
|
CaptainCaveman
|
Geplaatst: 02-06-2008 21:21:50 Onderwerp: |
|
|
|
Machiavelli schreef: |
Booh f- bah hoo.
Dit soort verhalen kan ik horen van de oude garde op fok.nl, scholieren.com, SA en elk ander forum dat langer dan een jaar bestaat. |
Heb jij op scholieren.com gezeten? Hét atheïstenforum bij uitstek, volgens mij. _________________ Terror Henkie! |
|
Terug naar boven |
|
|
Machiavelli
|
Geplaatst: 02-06-2008 21:58:36 Onderwerp: |
|
|
|
Booh f- bah hoo.
Heb jij op scholieren.com gezeten? Hét atheïstenforum bij uitstek, volgens mij. |
Ik heb daar gezeten ja, ben er inmiddels een aantal keren gepermbanned.
Vroeger viel er nog wel een religieuze discussie te voeren, maar inderdaad, tegenwoordig zit je tussen de atheistische dawkinspubertjes. |
|
Terug naar boven |
|
|
CaptainCaveman
|
Geplaatst: 02-06-2008 22:27:42 Onderwerp: |
|
|
|
Booh f- bah hoo.
Heb jij op scholieren.com gezeten? Hét atheïstenforum bij uitstek, volgens mij. |
Ik heb daar gezeten ja, ben er inmiddels een aantal keren gepermbanned. |
Lol! Dan heb je iets wel héél goed gedaan.
Citaat: |
Vroeger viel er nog wel een religieuze discussie te voeren, maar inderdaad, tegenwoordig zit je tussen de atheistische dawkinspubertjes. |
Inderdaad.
Wat vond je van T_ID?
Welke nickname had je daar btw? _________________ Terror Henkie! |
|
Terug naar boven |
|
|
Machiavelli
|
Geplaatst: 02-06-2008 22:53:24 Onderwerp: |
|
|
|
Lol! Dan heb je iets wel héél goed gedaan. |
Off-topic, beledigingen, informatie uit vertrouwelijke fora lekken en continu met uc's terugkomen. Oh, en met Tofke_H ruzie gemaakt op msn.
Citaat: |
Wat vond je van T_ID? |
Liberale kneus zonder enige nuance.
Welke nickname had je daar btw? |
Machiavelli |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurt
|
Geplaatst: 03-06-2008 17:45:29 Onderwerp: |
|
|
|
T_ID, wát een ongelooflijke sul is dat! Stuitend! Maar waarom krijg je een permaban door ruzie te maken met Tofke_H, op MSN nota bene? _________________ "L'enfer, c'est les autres." |
|
Terug naar boven |
|
|
HBH
|
Geplaatst: 03-06-2008 22:08:11 Onderwerp: |
|
|
|
Beth Hart |
|