Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Mr. C
|
Geplaatst: 02-06-2008 13:05:46 Onderwerp: |
|
|
|
Kurt schreef: |
Sleepers was zaterdagavond ook op tv. |
Ja klopt, maar als je een dvd hebt ga je toch niet naar tv kijken |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurt
Geregistreerd op: 29 Mei 2008 Berichten: 75 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
|
Geplaatst: 02-06-2008 13:16:04 Onderwerp: |
|
|
|
Nee, natuurlijk niet, maar ik vond het wel grappig. Ik heb 'm dus ook gezien. Net als The 13th Warrior. Die wél ergens over gaat. Enigszins gebaseerd op het Beowulf-verhaal: een van de oudste opgetekende legendes. Alleen is het wel een enigszins vrije interpretatie en bovendien niet de beste Beowulf-'verfilming'. _________________ "L'enfer, c'est les autres." |
|
Terug naar boven |
|
|
Mr. C
|
Geplaatst: 02-06-2008 13:25:38 Onderwerp: |
|
|
|
Kurt schreef: |
Nee, natuurlijk niet, maar ik vond het wel grappig. Ik heb 'm dus ook gezien. Net als The 13th Warrior. Die wél ergens over gaat. Enigszins gebaseerd op het Beowulf-verhaal: een van de oudste opgetekende legendes. Alleen is het wel een enigszins vrije interpretatie en bovendien niet de beste Beowulf-'verfilming'. |
AH kijk zo leer ik nog eens wat, vond het op zich ook wel een aardige film, alleen een beetje aan toevalligheden aan elkaar hangen, maar ach, wel lekker ontspannend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Gershwin
|
Geplaatst: 05-06-2008 22:38:22 Onderwerp: |
|
|
|
Check. _________________ Allah is deaudt en Mohammed is een proleet |
|
Terug naar boven |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
|
|
|
|