Post hier je eigen creatieve producten of post als je wat te melden hebt over projecten waar je mee bezig bent.
Ik trap af:
Momenteel ben ik bezig met een nieuwe track. Viavia heb ik een plug-in gekregen waarmee je akoestische rockdrums mee kan programeren. Bijzonder materiaal. Zo kan je op een electronische manier toch in de buurt komen van een akoestische drum begeleiding. Verder heb ik iemand benaderd voor het inspelen van het een en ander. Ik ben zelf echt een bass, drums, percussie en fx progammeur. Deze jongen is echt een melodieman, we vullen elkaar mooi aan. Hopelijk gaat het niveau van de tracks daarmee ook omhoog.
Geregistreerd op: 29 Mei 2008 Berichten: 75 Woonplaats: 's-Hertogenbosch
Geplaatst: 29-05-2008 15:15:14 Onderwerp:
Ik ben erg benieuwd!
Zelf ben ik aan het rommelen met een toetsenist - ik zing. We hopen binnenkort een gitarist erbij te krijgen. Nummers schrijven. En daarna op zoek naar een bassist en een drummer.
Ik hoop dat het mooie dingen gaat opleveren. _________________ "L'enfer, c'est les autres."
Bellen mag, maar dat gaat me boven de pet. Ik heb mij van af het begin al toegelegd op het produceren. DJ'en kan ik, maar is nooit echt mijn ding geweest.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!