Het nieuwe album van dEUS - Vantage Point genaamd - is ook lekker. Het nummer The Architect is de eerste single: http://nl.youtube.com/watch?v=k2CFDsG_oxg _________________ "L'enfer, c'est les autres."
Paul Ellis - geen idee meer hoe ik eraan kom (kurt?) maar het is best goede ambient/dance/new age. Lindeman gaat ons er meer over vertellen.
Zelf noemt hij zijn stijl New Age. Ik vindt zijn tracks goed in elkaar zitten en het heeft wel wat weg van mijn shit. Maar hij gaat eindeloos door zonder even een goede 4/4 beat erin te gooien en dat mis ik sterk. Ik mis een climax.
Paul Ellis - geen idee meer hoe ik eraan kom (kurt?) maar het is best goede ambient/dance/new age. Lindeman gaat ons er meer over vertellen.
Zelf noemt hij zijn stijl New Age. Ik vindt zijn tracks goed in elkaar zitten en het heeft wel wat weg van mijn shit. Maar hij gaat eindeloos door zonder even een goede 4/4 beat erin te gooien en dat mis ik sterk. Ik mis een climax.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!